Informace pro přednášející

Odborný program na neuskutečněný Festival kazuistik 2020 byl již připraven a naší snahou ho bylo zachovat. Protože ne všem přednášejícím nový termín vyhovuje, odhlásilo se z aktivní účasti několik lékařů. Z tohoto důvodu otevíráme možnost přihlášení nových aktivních příspěvků. Zároveň bychom rádi požádali všechny aktivní účastníky z roku 2020, kteří mají zájem svoji kazuistiku přednést, aby provedli nové přihlášení se svým příspěvkem na Festival kazuistik 2021.

Každý přednášející musí být řádně přihlášen.

Prosíme zájemce o aktivní účast, aby nenechávali přihlášení až na poslední chvíli. Počet aktivních příspěvků je omezen.
 
Aktivní účastník - pouze přednášející nebo 1. autor posteru
 
Pokyny pro zpracování abstrakt
Abstrakt zpracujete dle přiložené šablony. Velmi krátká a stručná abstrakta, nebo abstrakta,  z jejichž textu nebude patrno, jaké problematiky se kazuistika týká, budou automaticky vyřazena.

 
Termíny
  Typ   Spuštění přihlášky    Deadline přihlášek
  Přihláška k aktivní účasti            9. července 2021    do 10. září 2021
  Abstrakt                                9. července 2021    do 10. září 2021

 
   Abstrakt v předepsané šabloně musí být vložen při přihlašování aktivní účasti.
   Bez něj není možné aktivní účast přihlásit.
   Šablona ke stažení ZDE

 


Forma prezentace

   • vyžádaná přednáška
   • krátké sdělení - max. 10 minut
   • poster A1 - max. velikost 60 x 120 cm na výšku

Nabídka tisku posteru

Nabízíme Vám tisk Vašeho posteru, dovoz a vyvěšení v místě konání kongresu v ceně 480,- Kč s DPH.
V případě Vašeho zájmu o tisk, prosím, napište na e-mail: info@bpp.cz krátkou objednávku.
Tisková data ve formátu .pdf; .jpg; .tiff v max. velikosti 60 x 120 cm při rozlišení 150 DPI zašlete nejpozději do 5. 10. na uvedený e-mail.


Pokyny pro tvorbu prezentace pro prezentaci


Vaše prezentace odevzdávejte v den konference na Přejímce prezentací po splnění těchto podmínek:

  • prezentace ve formátu 16:9 (v programu MS PowerPoint v záložce návrh > vpravo nahoře nabídka velikost snímku > zvolte možnost “širokoúhlá (16:9)“)
  • soubory MS PowerPoint s příponou .pptx, eventuálně soubory MS PowerPoint s příponou .ppt
  • po dohodě je možno odevzdat soubor PDF (Portable Document Format) s příponou .pdf
  • prezentace obsahující videa ukládejte pouze s příponou .pptx a videa vkládejte přímo do prezentace (videa obsahuje přímo soubor prezentace, není třeba aby soubory s videi byly ve složce s prezentací). Pokud vaše starší verze MS PowerPoint neumožňuje příponu .pptx, dostavte se prosím na Přejímku prezentací s předstihem minimálně jednoho bloku před časem vaší prezentace
  • videa vložená do prezentace se musí spouštět automaticky nebo v posloupnosti (v programu MS PowerPoint po označení videa v záložce přehrávání > v možnosti začátek zvolte možnost Automaticky nebo V posloupnosti kliknutí)
  • pokud vaše prezentace obsahuje zvuk, hlaste toto prosím při odevzdání na Přejímce prezentací. Pokud nechcete zvuk ve videích ve vaší prezentaci, zakažte ho (v programu MS PowerPoint po označení videa v záložce přehrávání > v možnosti hlasitost zvolte možnost Ztlumit)
  • pro správné zobrazení textu doporučujeme použít standardní fonty, nebo vložit písmo přímo do prezentace (v programu MS PowerPoint v záložce soubor > Možnosti > Uložit > zatrhnout dole možnost „vkládat písma do souboru“ )
Připojení vlastního zařízení pro orální prezentaci
  • standardní HDMI přípojka se nachází na řečnickém pultu. Formát video signálu FullHD1080p50
  • odzkoušení a kontrola funkčnosti vašeho zařízení je nutná o přestávkách mezi programovými bloky z důvodu plynulosti programu konference
Technické vybavení při orální prezentaci
  • dataprojekce prezentace na plátno na pódiu formátu 16:9, rozlišení 1920x1080 px
  • náhledový monitor na řečnickém pultu v režimu zobrazení prezentujícího (zobrazení aktuálního snímku, následujícího snímku, poznámek, časomíry)
  • prezentér Logitech R500 s laserovým ukazovátkem pro změnu jednotlivých snímků (možno vyzkoušet na Přejímce prezentací)
  • bezdrátový mikrofon
  • časomíra na hlavním plátně (volitelně)
Přejímka prezentací
  • je v provozu po celou dobu konání akce
  • své prezentace odevzdávejte nejpozději 30 minut před začátkem bloku
  • jde o oddělené pracoviště, odevzdání a kontrola Vašich prezentací je tedy možná i v průběhu programu
  • Vaše prezentace je po kontrole uložena a následně nakopírována přímo do místa odbavení
  • zaškolená obsluha vám ráda pomůže s mnohými úskalími tvorby prezentace, je však třeba přijít na Přejímku prezentací s dostatečným předstihem
Prezentace mohou být předány na Přejímce prezentací na těchto nosičích
  • zařízení (úložiště) připojitelná přes rozhraní USB
  • paměťová karta SD